facebook pixel pageview

Στρες: Αντιμετώπισε το με βότανα και φυτικά συμπληρώματα

featured_image

Στο παρόν άρθρο θα μάθεις όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις για να αντιμετωπίσεις το στρες μέσα από τις συμβουλές και προτάσεις του online φαρμακείου Dpharmacy.

Όλοι μας πάνω κάτω ξέρουμε πώς θα ξεπεράσουμε περιόδους έντονου στρες ή ανησυχίας. Περπάτημα, άθληση στη φύση, γιόγκα ή pilates, σωστή διατροφή και ξεκούραση. Η φύση ωστόσο μας έχει δώσει αρκετές λύσεις που αν τις συμπεριλάβουμε στις καθημερινές μας συνήθειες θα βοηθηθούμε ακόμα περισσότερο τον οργανισμό μας να αντιμετωπίσει το στρές.

Στο παρόν άρθρο θα μάθετε όλα όσα χρειάζεται για να αντιμετωπίσετε το στρες με φυσικό τρόπο και με τη χρήση φυτικών συμπληρωμάτων. Φυτικά συμπληρώματα που περιλαμβάνουν βότανα, βιταμίνες, μέταλλα και άλλα συστατικά τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην καταπολέμηση του στρες και τους άγχους

 

Περιεχόμενα:

 

Τι είναι το στρες

Το στρες είναι μία φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού όταν αυτός έρχεται αντιμέτωπος με κάτι νέο,διαφορετικό, απαιτητικό και ίσως παράξενο για εμάς. Αυτό το παράξενο μπορεί να είναι κάτι φυσιολογικό ωστόσο αν δεν το έχουμε ξαναζήσει και δεν έχουμε εξοικοιωθεί με αυτό τότε ο οργανισμός μας αντιδρά με την παραγωγή συγκεκριμένων ορμονών. Συγκεκριμένα το στρες προκαλεί την απελευθέρωση αδρεναλίνης η οποία μας επιτρέπει να παίρνουμε γρήγορες αποφάσεις και να παραμένουμε σε εγρήγορση. 

 

Συμπτώματα στρες

Μερικά από τα συμπτώματα που προκαλέι το στρες είναι:

  • Έλλειψη όρεξης
  • Αυπνία
  • Πονοκέφαλοι
  • Έντονη αγωνία και άγχος
  • Αδυναμία συγκέντρωσης
  • Αίσθημα κόπωσης
  • Ταχυπαλμία
  • Δυσκολία λήψης απόφασεων
  • Αύξηση βάρους Αλλαγές στην αναπνοή

 

Ανακάλυψε τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την Αντιμετώπιση του Πονοκέφαλου και της Ημικρανίας

 

Συμβουλές για την αντιμετώπιση του στρες με βότανα και φυτικά συμπληρώματα 

 

 

Πες όχι στο στρες με βότανα

 

Βαλεριάνα

Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν λιγότερο άγχος και υπνηλία όταν παίρνουν βαλεριάνα, το οποίο προέρχεται από ένα ροζ ανθοφόρο φυτό που προέρχεται από την Ευρώπη και την Ασία. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της μελέτης είναι μικτά.

Κάποιοι αναφέρουν ελάχιστη ή καθόλου υπναγωγό δράση.

 Μπορείτε να πάρετε ένα τσάι ή βάμμα από τις ξηρές ρίζες του φυτού και τις κάψουλες ή τα δισκία του αποξηραμένου φυτού. 

 

Χαμομήλι

Το εκχύλισμα από το λουλούδι που μοιάζει με μαργαρίτα μπορεί να βοηθήσει στο άγχος σύμφωνα με κλινικές μελέτες. Μπορείτε να το πάρετε σε τσάι, αιθέριο έλαιο, εκχυλίσματα, δισκία ή κάψουλες. 

 

Λεβάντα

Οι άνθρωποι παίρνουν κάψουλες λεβάντας ή εισπνέουν τους ατμούς της για να βοηθήσουν στο άγχος, την κατάθλιψη και τον πρόβλημα του ύπνου. Τα αποτελέσματα της μελέτης σχετικά με τις επιπτώσεις της στο άγχος είναι ενθαρρυντικά.

 

Βάλσαμο λεμονιού

Η ιατρική χρήση αυτού του βοτάνου με άρωμα λεμονιού χρονολογείται πάνω από 2.000 χρόνια. Αλλά δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για τα οφέλη του. Σε τουλάχιστον μια μελέτη, το εκχύλισμα βάλσαμου λεμονιού ανακούφισε το άγχος σε άτομα με ήπιο έως μέτριο άγχος.

 

 

  Ανακάλυψε τα καλύτερα Μέταλλα και ιχνοστοιχεία

 

 

Μέταλλα και ιχνοστοιχεία για την καταπολέμηση του στρες

 

Αμινοξέα

Μια μικρή δοκιμή στην Ιαπωνία έδειξε ότι ένας συνδυασμός δύο αμινοξέων - 2,64 γραμμάρια κάθε μία από L-λυσίνη και L-αργινίνη καθημερινά - βοήθησε στη μείωση του στρες και του άγχους. Και τα δύο αμινοξέα διατίθενται σε δισκία και κάψουλες.

 

 

Μαγνήσιο

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το μαγνήσιο μπορεί να βελτιώσει το άγχος. Χαλαρώνει τους μύες και σταματά τις κράμπες δίνοντας αίσθηση χαλάρωσης και ηρεμίας

 

Ιχθυέλαια

Γνωστότερο για τα πιθανά οφέλη για την υγεία της καρδιάς, αυτό το «καλό λίπος» μπορεί να μειώσει την ανησυχία. Σε μια δοκιμή, οι φοιτητές ιατρικής που έλαβαν συμπληρώματα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων είχαν χαμηλότερο άγχος. Αυτά τα καψάκια γέλης είναι εύκολα διαθέσιμα σε πολλές μορφές, σιρόπι ή κάψουλες ζελατίνης.

 

Αντιοξειδωτικά

Μια μελέτη έδειξε ότι τα άτομα με άγχος είχαν χαμηλά επίπεδα βιταμινών A, E και C. Αυτά είναι αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη μείωση της βλάβης στα κύτταρα σας. Η λήψη αυτών των βιταμινών για έξι εβδομάδες βοήθησε στη μείωση του άγχους.

 

 

Φυσικές θεραπείες για την ανακούφιση του άγχους (μπορούν να συνδυαστούν αλλά μόνο με την καθοδήγηση εξουσιοδοτημένου φυσικού παθολόγου).

 

 

Ανακάλυψε τις καλύτερες βιταμίνες σε μοναδικές προσφορές!

 

 

Βιταμίνες Β

Οι βιταμίνες Β (ειδικά οι Β6 και Β12) βοηθούν στη ρύθμιση της απόκρισης του σώματος στο στρες και στη διατήρηση ενός υγιούς νευρικού συστήματος. Τί προτείνεται: Δύο φορές την ημέρα, παίρνουμε μια φόρμουλα συμπλόκου βιταμίνης Β που περιέχει τουλάχιστον 25 mg B6 ... και επίσης περιέχει 1 mg B12. Επειδή αυτές οι βιταμίνες λειτουργούν καλύτερα σε συνδυασμό με άλλα θρεπτικά συστατικά, πάρτε επίσης ένα συμπλήρωμα πολυβιταμινών-ανόργανων συστατικών δύο φορές την ημέρα. Αναζητήστε το Β12 με τη μορφή υδροξοκοβαλαμίνης ή μεθυλοκοβαλαμίνης. Απορροφούνται καλύτερα από την πιο συχνά διαθέσιμη κυανοκοβαλαμίνη.

 

Βρείτε στο online φαρμακείο Dpharmacy τα καλύτερα προϊόντα για την αντιμετώπιση του stress σε μοναδικές προσφορές. Ανακάλυψε τα όλα στη κατηγορία "Συμπληρώματα διατροφής για την Αντιμετώπιση Άγχους – Αϋπνίας"

 

← Previous Next →