Νέος κωδικός

Πληκτρολογήστε το email που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Θα σας αποσταλεί μήνυμα με το νέο password.

Έχετε ήδη λογαριασμό; Δημιουργία νέου λογαριασμού
LAN:
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 39€ ΚΑΙ ΑΝΩ
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 39€ ΚΑΙ ΑΝΩ

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ 80 111 62000 ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ 6983 62 61 66
    Ενημερωθείτε

    1.    Γιατί να εγγραφώ στο Dpharmacy;
    Με την εγγραφή σας στο Dpharmacy δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.
    2.    Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του Dpharmacy;
    Στο Dpharmacy ισχύουν συνεχώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Με την εγγραφή σας στο newsletter του Dpharmacy ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις που υπάρχουν.
    Ακόμη, ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του Dpharmacy για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα! Για να εγγραφείτε στο newsletter του Dpharmacy παρακαλώ πατήστε εδώ.
     
    3.    Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες στην ιστοσελίδα μας όποια ώρα της ημέρας θέλετε (όλο το 24ωρο).με τους εξής τρόπους:
    •    Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
    •    Τηλεφωνική παραγγελία: 
    Τηλεφωνήστε στο 80 111 62000 και θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε! Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσετε τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχετε τους 6ψήφιους κωδικούς των προϊόντων.
    Λειτουργία Τηλεφωνικού Κέντρου Καθημερινά και Σάββατο από 08:00 έως 18:00 εκτός Κυριακής.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.
     

    4.    Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;
    Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
    •    Αντικαταβολή, πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων (extra χρέωση 1,90 €).
    •    Χρέωση πιστωτικής κάρτας. Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας η τράπεζα δεσμεύει και δεν χρεώνει αρχικά το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά την τιμολόγηση έτσι ώστε να αποφεύγονται προβλήματα σε περιπτώσεις μή άμεσης διαθεσιμότητας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς.
    •    Online πληρωμή μέσω PayPal
    •    Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.
    5.    Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;
    To Dpharmacy καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο μας, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του Dpharmacy θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.      
     
    6.    Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

    Τα προϊόντα  αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας με courier, εκτός από περιόδους αιχμής ή προσωρινής έλλειψης. Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής.
     
    7.    Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
    Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.
    8.    Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
    Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από εμάς. Το Dpharmacy δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 10 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
    Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.
     
    9.    Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
    Το Dpharmacy λαμβάνει κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.
    Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης - Ασφάλεια δεδομένων
     
    10.    Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής
    Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση  της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου)